Szakterületek
HR
A dolgozók a HR-es ügyeikhez kapcsolódóan számos különböző űrlapot, formanyomtatványt, dokumentum sablont töltenek ki (pl. különféle juttatások igénylése, túlóra elszámolás, stb.). Ezek kezelése nagyrészt papír formában történik a vállalatoknál, a HR-es kollégák és a vezetők papír+toll aláírással hagyják jóvá az igényléseket.
A DJR használatával ezek a folyamatok teljeskörűen digitalizálhatók, papírmentessé tehetők. A rendszer rugalmasan támogatja az ilyen folyamatokat, a formanyomtatványok kitöltésétől, azok ellenőrzésén keresztül, az elektronikus aláírásig, és akár az archiválásig. A rendszer bevezetése nem teszi szükségessé a már kialakított HR-es folyamatok megváltoztatását, hanem képes alkalmazkodni azokhoz.
A DJR használatával ezek a folyamatok teljeskörűen digitalizálhatók, papírmentessé tehetők. A rendszer rugalmasan támogatja az ilyen folyamatokat, a formanyomtatványok kitöltésétől, azok ellenőrzésén keresztül, az elektronikus aláírásig, és akár az archiválásig. A rendszer bevezetése nem teszi szükségessé a már kialakított HR-es folyamatok megváltoztatását, hanem képes alkalmazkodni azokhoz.
Pénzügy
A megrendelések, teljesítés-igazolások (TIG-ek), és egyéb pénzügyi dokumentumok gyakran eleve elektronikus formában kerülnek előállításra, valamilyen vállalatirányítási rendszer (pl. SAP) által. Ezeket azonban jóváhagyás és kiküldés céljából sokszor papírra nyomtatják.
A DJR használatával ezek a folyamatok is teljesen papírmentessé tehetők: A DJR képes integrálódni a jóváhagyandó dokumentumokat előállító rendszerrel (pl. SAP), így az ilyen dokumentumok a forrás rendszerből automatikusan és közvetlenül átkerülhetnek a DJR-be, ahol megtörténhet azok jóváhagyása, elektronikus aláírása, és így a kiküldés is elektronikus formában történhet.
A DJR használatával ezek a folyamatok is teljesen papírmentessé tehetők: A DJR képes integrálódni a jóváhagyandó dokumentumokat előállító rendszerrel (pl. SAP), így az ilyen dokumentumok a forrás rendszerből automatikusan és közvetlenül átkerülhetnek a DJR-be, ahol megtörténhet azok jóváhagyása, elektronikus aláírása, és így a kiküldés is elektronikus formában történhet.
Szerződés előkészítés
A szerződések előkészítése tipikusan egy összetett, sokszereplős folyamat. A szerkesztők, véleményezők, jóváhagyók különféle szakterületeket és szervezeti egységeket képviselnek. A dokumentum köröztetése gyakran e-mailek használatával történik, ami azzal jár, hogy a dokumentumból több példány közlekedik, és a módosítási javaslatok, észrevételek összefésülése nehézkes.
A DJR egy olyan kollaboratív teret biztosít a szerződések előkészítéséhez, amelyben mindenki egy közös dokumentum példányt szerkeszt, és amelyben a megjegyzések, szakvélemények összesítve jelennek meg. Ezen felül a szerkesztés, véleményezés, jóváhagyás egy előre tervezhető, kontrollált folyamat mentén történik.
A DJR egy olyan kollaboratív teret biztosít a szerződések előkészítéséhez, amelyben mindenki egy közös dokumentum példányt szerkeszt, és amelyben a megjegyzések, szakvélemények összesítve jelennek meg. Ezen felül a szerkesztés, véleményezés, jóváhagyás egy előre tervezhető, kontrollált folyamat mentén történik.